Træpille produktion

Biovet
Biovet
Postnr:
Biovet Biovet

Hej med jer. Jeg har læst en del om produktion af træpiller, men kunne godt tænke mig, at komme i kontakt med nogen som laver piller. Kunne godt bruge viden omkring pille presser fra Evertec i Tyskland www.muller-pellets.de Hvis nogen kunne hjælpe mig, vil jeg blive meget glad.

uldal
uldal
Postnr: 6500
uldal uldal

Hej, hvis du går år tilbage var emnet oppe. Der var een der kunne få en maskine fra Kina og ville lave sine egne piller. Jeg ved ikke hvad det endte ud i til slut, men problemet er at få de mængder smuld der skal til og få dem tørre nok. DEr skal rigtig stor kapacitet og afsætning til, før detoverhovedet balancerer økonomisk.

Biovet
Biovet
Postnr:
Biovet Biovet

Prøver lige igen. Hej med jer. Jeg har læst en del om produktion af træpiller, men kunne godt tænke mig, at komme i kontakt med nogen som laver piller. Kunne godt bruge viden omkring pille presser fra Evertec i Tyskland www.muller-pellets.de Hvis nogen kunne hjælpe mig, vil jeg blive meget glad.

Jens J.
Jens J.
Postnr: 3500
Jens J. Jens J.

Hej, hvis du går år tilbage var emnet oppe. Der var een der kunne få en maskine fra Kina og ville lave sine egne piller. Jeg ved ikke hvad det endte ud i til slut, men problemet er at få de mængder smuld der skal til og få dem tørre nok. DEr skal rigtig stor kapacitet og afsætning til, før detoverhovedet balancerer økonomisk.

Hilsen Jens J.
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Pilleovn stopper til - dårlige piller?
    Fyr og opvarmning
  2. Pille fyr
    Fyr og opvarmning
  3. Pille forbrug
    Fyr og opvarmning
  4. antal solceller vs produktion
    Grøn energi og sparetips
  5. hvilken pille fyr kan anbefales?
    Fyr og opvarmning