Nye/gamle brugere uden postnr?

Ser det ofte, at brugere undlader post nr. hvorfor?

Tænker at et post nr. vil være godt, vil lige tilføje jeg (er ikke tilhænger af tvang)

Men det ku' i princippet være en eller anden i nabolaget som havde et spørgsmål, som noget nemmere kunne løses ved (ved lejlighed) lige at kikke forbi og se hvad det går ud på.

Ved ikke hvad i andres holdning til det er?



Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du har fuldstændig ret i dine betragtninger. Sommetider ville det være rart at kunne se, hvilket område spørgeren bor i. Så der ikke blev henvist til noget i Københavnstrup, når spørgeren bor nordenfjords.


fase

Jeg må indrømme, at jeg aldrig kigger postnummeret. Det er et onlineforum for hele landet, og 99% af alle spørgsmål og svar er ikke geografisk bestemte. Mit eget postnummer er i øvrigt ikke korrekt, da jeg ikke ønsker at man ud fra mit navn og postnummer kan finde frem til hvor jeg bor.

jenshøj 

Tak for dit indlæg.

Det er du selvf. også i din goe' ret til.

Men du har jo netop Post nr.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

I skal ikke glemme at der også er udenlandsdanskere her på forummet, som ikke har danske postnumre.


Nej det er jo også rigtigt Bent Andersen.



Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Annonce

Jeg slettede mit postnummer, efter en her i nærheden fik tyvstjålet hans fine meget avancerede  hjemmebyggede cnc fræser. Og han var ret sikker på, tyvene spottede den herinde fra, da han ikke havde vist den andre steder, det er dog længe siden.

Så sætter man billeder ind af ens ting, er man vel lidt mere sikker, uden postnummer ???

Og spørger man om noget, hvor ens postnummer eller område, giver mening, kan man jo sætte det ind.


Vi prøver igen, i morgen --

Tak je_ns for svar.

Du har en pointe helt sikkert.

Mit skal vi kalde det udgangspunkt, var og er som i min start at en eller anden måske i nabobyen havde en problemstilling, som måske er vanskelig at beskrive, men nemmere at gi en ide' til en given løsning ved selvsyn.

Men kan jo godt se at du har fat i noget, bestemt ingen ønsker at få sine ting "neglet" af u-inviterede "gæster"

Bor selv i lille by hvor den slags er ret sjælden, så på en sider dingeo.dk at risikoen for indbrud er meget lav mindre end 2%.

Ikke for på nogen måde at revse nogen, som ikke har angivet postnr. 

Det er ikke min still.



Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.

Helt i orden, tog det heller ikke som kritik, og forklarede bare hvorfor jeg ikke har mit postnummer på.

Men du har da helt ret i, at det ville være nemmere, hvis alle satte deres postnummer ind.


Vi prøver igen, i morgen --

Jeg synes det med postnummer er fint (jeg har selv efterlyst det - der er forskel om man bor i postnummer 2600 eller 7900) - når man spørger om hjælp / hvem der kan komme med tilbud / hvordan gør man..  

Men..  Jeg har desværre oplevet, at på grund af et forholdsvis lille område / et snævert fagområde - så vil mit professionelle virke, meget hurtigt kendes af eventuelle kunder til firmaet - og den problematik skal firmaet ikke stilles i   

 - hvad jeg skriver her, er min personlige holdning..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis