Epoxy gulv, hvor tykt.

Det er godt nok på arbejdet dette er udført. Har lige fået malet gulv med epoxy, det kostede 13.000, der er brugt en spand til mere en 20 m2. Er det ikke et meget tyndt lag. Det er et serverrum. Syntes at se at man siger imellem 0,7 og 2mm. Der er ikke tung trafik, kun tunge IT folk på gulvet.

MVH  


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kommer vel an på hvor stor en spand der er tale om. Hvis i stadig har spanden stående, eller kan huske fabrikanten, kan du lige læse dig til deres anbefalinger.

Men hvis øvelsen kun går på at skifte farve på gulvet, og trafikken er let, kan det sikkert sagtens holde, hvis underlaget er stabilt og forarbejdet er i orden.


Elektronikteknikeren

10 liter vil jeg tro.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Hvis det er malet så er det my vi taler om og ikke mm. 


 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

Iflg malgodt.dk rækker epoxy til 5 m2 pr. Kg som epoxy oftest måles i og ikke som normalt i liter ved maling. Så det burde kunne række til ca. 2 gange maling 

Iflg malgodt.dk rækker epoxy til 5 m2 pr. Kg som epoxy oftest måles i og ikke som normalt i liter ved maling. Så det burde kunne række til ca. 2 gange maling https://www.malgodt.dk/raekkeevne-epoxymaling/

Ok. Det giver ikke meget dybdevirkning, men mine servere er nu også ligeglade. Tak for svar.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også