Biltema multitool

Hej forum


Er der nogen der har erfaringer med Biltema multitool?


https://www.biltema.dk/varktoj/elektrisk-handvarktoj/multivarktoj/multivarktoj-mft-180-2000024006


Er den noget værd? Jeg står i en situation måske 1-2 gange om året hvor jeg kunne bruge sådan en maskine. Jeg er sikker på at både Bosch, Fein og de andre laver en bedre maskine, men til mit meget begrænsede forbrug tænker jeg den måske er ganske udemærket. 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Til det brug så er den ganske ok

Helt enig. Den er lidt tung og vibrer en del. Men skal den ikke bruges til præcisions arbejde, så fungere den fint.

Har haft en grøn bosch, som jeg har "slået" ihjel. Den var opbygget med plast tandhjul, de kunne ikke holde til at save hul i et click gulv.


Husk: Rigeligt med ølpauser.

Jeg lånte sådan en maskine hos en nabo, da jeg skulle save en skrue over.
Husk at bruge høreværn, for er du gal hvor den maskine larmer. Man skulle tro den var med turbo og overliggende knastaksler, sådan som den støjer   


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Jeg købte en fra jem og fix, det støjede også gevaldigt, og sendte en del af vibrationerne op i hånden, men den virkede da nogenlunde, det vigtigste er nok at klingerne er er god kvalitet, og maskinen kørte uden problemer, så holdbarheder var der ikke noget galt med, men kasserede den, da jeg købte en brugt  Fein, og så senere en Makita akku, nu er det kun akkuen der bliver brugt.



Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis