isolere skur uden sokkel

hej vil man få noget ud af hvis man isolerer et skur uden sokkel hvor klinkbeklædning går helt ned til fliserne og samtidig bruger vindpap?ville der ikke stadig kunne trække luft imellem klink og fliser?eller er der en fidus man kan stoppe for træk der nede?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det kommer an på hvad man forventer at få ud af det, men får et mere isoleret skur end før man isoleret..

Man kan vel godt gøre det næsten tæt, og hvis du har uafbrudt fliser fra ydersiden og ind i skuret vil kulden alligevel vandre gennem flisen. Hvis du gider gøre lidt mere ud af det, kan du evt hive fliserne op langs kanten, og skære dem til så de kun går få cm ind under skuret, også isolere langs kanten med noget sundolit/styrolit, (hvad det end hedder) bare 50 mm, også ligge fliserne igen, efter du har isoleret kan det så ikke ses, også har du ikke længere noget lufthul

tak pizzadet er en udvidelse af skuret skuret er bygget sammen med en overdækket terrasse men vi bruger ikke terrassen vi har en anden terrasse vi bruger terrassen bliver brugt til kattegård når vores kat skal ud og have luft men der bygger jeg et skelet rundt om vores ene dør i køkkenet vi ikke bruger så damen bare kan åbne døren og katten kan hoppe udhvis jeg så monterer stikkontakter og skjuler installationskablet de steder det kan lade sig gøre bag væggen skal kablet så monteres fast bag beklædningen eller må de godt hænge løse bag væggen bare der ikke er skjulte samlinger?jeg har en elektriker der kobler strømmen til men trækker alt selv

og nu blev jeg da i tvivl er det ikke vindpap man bruger i et skur og dampspærre i huset?

Vindpap i skur og dampspærre i huset. Jeg har sendt dig en besked, har du lyst til at svare på den?


fase

Du skal bruge vindpap - ikke dampspær i dit skur.


Mvh. Christian M
 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis