er virkelig i tvivl kompressor

hej jeg er virkelig i tvivl vil gerne have mig en kompressor og den skal være ny tører ikke en brugt igen da den brændte sammen og på en måde har jeg løst til at købe en mega kompressor som jeg er 100% sikker på kan sandblæse men på den anden side er det kun til hobby.det den skal bruges til er 12-14 stk fælge,klippeboard på havetraktoren,og rusten dele på havetraktoren og måske knallert stel og dele.kan jeg nøjes med 

https://www.harald-nyborg.dk/p7995/scheppach-kompressor-4-hk-50l

der er kun 50 liter tank og kan ikke se om det er en 1 eller 2 cyllinder

jeg ringede og hørte dem af om den kunne sandblæse fælge og små dele og de sagde sagtens 

men ville godt kunne sandblæse lidt mere end 10 sec af gangen som jeg kun kan nu med min 2 hestes 16 liter 

kan den godt holde trykket uafbrudt eller er det også kun få sec af gangen og så vente på den pumper op igen?tak på forhånd 

hej jeg er virkelig i tvivl vil gerne have mig en... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

det var nogen store nogen men må hvis heller købe en ny denne her gang for den jeg lige havde købt brændte sammen på 15-20 min det tør jeg ikke en gang til

Det er meget enkelt 1 hk er lig med 100 l luft effektivt , for frit afgivet kan du ikke bruge til noget.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis