Tråden er låst

Krydsben til sofabord

Jeg sælger krydsben, perfekt til gør det selv sofabordet. Det er lavet i 40x20mm profil og bliver pulverlakeret sort. De er ca 400mm høje. Benet på billedet er ikke lakeret endnu. 

Pris for et sæt: 1200-1500kr.



PS. Komplet bord laver jeg også, typisk af massiv eg :-)

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Igen! reklamerer du for "sort arbejde" - hvis siden her, er til at sælge en masse egenproducerede varer - så kunne alle da spamme den med juletræer og nisser lige nu.. :-(

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Ja køb, salg og bytte af ting du har i overskud.

Ifølge reglerne her på siden er reklame ikke tilladt når formålet er at reklamere for et firma m.m.

Jeg kan ikke se hvordan du kan overholde den regel.

Mon ikke du skulle flytte over på DBA eller G og G.


Søren O

Jeg har ikke omtalt hvilken volume det sælges i.

Har tilfældigvis et sæt ben liggende, som jeg gerne gør færdig hvis det havde interesse. 

@Andhen93 - Hold nu kæft.. du skriver..

"Jeg sælger krydsben, perfekt til gør det selv sofabordet. Det er lavet i 40x20mm profil og bliver pulverlakeret sort. De er ca 400mm høje. Benet på billedet er ikke lakeret endnu" 

Og ..

PS. Komplet bord laver jeg også, typisk af massiv eg :-)

tror du at brugerne herinde er dummere end dig???


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce

Jeg skriver hvad der er reelt. Hvordan du vælger at fortolke det, kan vi godt blive enige om, er et fingerpeg af hvor din boglige intellekt befinder sig. 

Du er enig om, at min fortolkning er et fingerpeg om noget - som du så selv svarer "dumt" på..

Andhen93 skrev den 16-12-2018 11:18:30

Jeg skriver hvad der er reelt. Hvordan du vælger at fortolke det, kan vi godt blive enige om, er et fingerpeg af hvor din boglige intellekt befinder sig. 


meen.. lad nu blot den boglige del blive ude af noget du ikke ved noget om - og på den håndværksmæssige del - der vil du tabe stort, hvis det kom til det.. 


som afslutning vil jeg bede Admin om at slette dit useriøse salgsindslag..

 

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Natur

Ønsk dig et par gode sko i julegave...

Evt et nummer større end dem du går i nu

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

@maf..    

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis