Lave skuffer inde i et skab

Jeg har et gammelt køkken, som der ikke lige er budget til at skifte foreløbig, men jeg er simpelthen så træt af skabe, hvor tingene bliver væk bagerst i skabet, og man skal ned og kravle for at nå det bagerste.


Jeg vil derfor lave så der er 2 skuffer inde bag skabslågen, i stedet for hylder.

Skufferne behøver ikke være mere end 10cm høje, og der skal kun være 2 i hvert skab. For så kan tingene i skufferne bare "stikke op" over kanterne. Lidt ligesom sådan en udtræksplade i et grydeskab, bare med 10cm høje kanter og på ordentlige skuffeskinner.


Lidt ala det her, bare i et køkkenskab i stedet:



Men hvad er den nemmeste måde lige at gøre det på, hvis jeg ikke selv giver til at bygge hele skuffen selv, og hvor får man nogle ordentlige skuffeskinner til en god pris?





4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ikea, HTH m.fl. har skuffer med udtræksskinner i standardmål. Måske du kan finde nogle der passer (både bredde og dybde). Mon ikke også de har skinnerne i løssalg hvis du selv vil lave skufferne.

https://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/20204628/

Silvan


 

Husk lige, at hvis du vælger ikea løsningen, så skal det være Utrusta forstykker du skal købe. Det er de eneste, som er beregnet til indvendige skuffer.


Kurt B. Andersen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis