Montere tørrestativ i muret carport - dårlig ide?

humseper
humseper
Postnr:
humseper humseper

Hej

Vi har en muret carport hvor vi gerne vil montere en tørresnor i loftet, så vi kan tørre tøj udenfor uanset vejret. Problemet er at carporten har 3 murede sider og kun en åbning, så der er altså ingen gennemtræk og begrænset vind.

Er det et dårligt sted at tørre tøj?

karl smart
karl smart
Postnr: 2600/2700
karl smart karl smart

Næ... det tager måske lidt længdere tid , men tørt skal det nok blive , hvis det ikke føles helt tørt , så hæng det op i 10-15 min indendøre og så er det helt tørt...............

Elektriker gennem 45 år .
calle captiosus
 Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and proclaiming...."WOW What a Ride!!"  -Mark Frost
PinkHenrik
PinkHenrik
Postnr: 6300
PinkHenrik PinkHenrik

Vi tørrer alt vores tøj i vores udestue, hvor den ene side er åben.

Nu har jeg i sommer lagt nyt fast ståltag på, så de kommer ikke så meget lys/varme ind som der tidligere gjorde gennem det gamle plasttag, og alligevel tørrer tøjet fint derude.

Dog her i den våde årsttid tager det længere tid (den sidste maskinfuld jogging bukser var en uge om at tørre), og tøjet skal måske lige hænge lidt inde eller lige have 2 min i tørretumbleren for at fjerne det sidste fugt.  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Vil du være med? Log ind for at svare.