Lampe over komfur

Hej folkens!

Jeg håber I kan hjælpe med et lille dillemma, vi har i forhold til køkkenbelysning. Vi bor i en lejlighed og har installeret et komfur. Ad omstændige regler må der dog ikke monteres en emhætte, og det er dermed også temmelig dunkelt over komfuret ...

Så vi har overvejet at hænge en cylinderformet lampe op over komfuret, og jeg ville høre om I har nogen erfaringer med noget i den stil? I hvor høj grad sætter madosen sig i lampen, er det noget man kan tørre af hen af vejen, og kan damp fra maden gør noget skidt i forhold til ledningerne?

Tak på forhånd for eventuelle svar!

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kan næsten hænge enhver slags plast eller glas lampe over et komfur. Og den vil blive fedtet til med tiden, så jo mere enkel den er i sin udformning jo lettere er den at rengøre. 

Har du så oven i købet lampe stik så kan du jo tage den ned og vaske det hele i vasken under vandhanen. Blot sørge for at fatning har fået lov at dryppe af et par timer.



Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Der er ingen problemer med ledninger, eller fatninger. Plastledninger er lettere at rengøre end stofledninger.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

I må  da godt sætte en emhætte op med kulfilter i , det er der da ingen der kan forbyde jer .


Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............

Jeg ville sætte et emfang med re-generering (kulfilter) op. Så slipper I også madlugt hele tiden og fugt!!


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis