Skifte stik på fryser?

Wezio
Wezio
Postnr: 4040
Wezio Wezio

Hullet skal gøres større, så stikproppen kan komme med igennem. At fryseren ikke kan fjernes efterfølgende, uden at ny stikprop fjernes er noget klamp. 

Jeg er faktisk i tvivl om, om et sådan skab betragtes som en bygningsdel. I så fald, er det heller ikke lovligt...

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

PeterR
PeterR
Postnr: 4000
PeterR PeterR

Og hvis man skulle vælge at sætte en et(en) stik(kontakt) (jeg er ikke fra jylland) op så sæt et schuko op, det er Danmark der har siddet skævt på potten, og schuko er kommet for at blive, selvom den er grim. Men den er mere sikker end vores LK system.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk

S. Fabrin
S. Fabrin
Postnr: 4400
S. Fabrin S. Fabrin

Peter, det hedder også en stikkontakt i Jylland. Der skal blot skelnes mellem stikkontakt med afbryder og stikkontakt uden afbryder også kaldet en grisetryne. Et stik er en gør det selv betegnelse  for en stikkontakt, og det jeg forstår ved den del, der bliver sat i stikkontakten. Schuko stikkontakten er i mine øjne ikke mere sikker en det danske system.   

fase
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Schuko i kraft stik
    Hårde hvidevarer
  2. tysk schuko stik på maskiner
    Værktøj og maskiner
  3. Stik med jord
    Gadgets & dimser
  4. Må man installere schuko-stik i Danmark?
    Lav-Hus
  5. “Med jord”, til “uden jord” - stik.
    Belysning