Skifte harddisk og få ny Win 10.

Min harddisk er gået helt død. Den kan ikke snurre rundt. Den har været forbi en klog kone, der melder den kaput. Men resten af maskineriet fungerer fint, og jeg har en disk af god størrelse liggende, som jeg kan sætte i.

Men hvad med et OS. Jeg vil gerne have Win 10 igen. Hvad gør jeg.

Gerne lidt detaljeret, please.


Chr

 


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har da skiftet hd, uden problemer, bare du har en kode til dit Windows.



Vi prøver igen, i morgen --

Hvis du har adgang til en anden computer, kan du downloade en windows 10 kvit og frit ved at gå ind på Microsofts hjemmeside og under download hente de nødvendige filer. En installer og win 10. Du kan vælge mellem en iso fil til at brænde en dvd eller en fil til et usb stick på mindst 8 GB. USB bruger du, hvis din computer kan boote fra en USB indgang. Hvis computeren har kørt med win10 før HD gik til de evige bitmarker, er den kendt af Microsoft, og du behøver så ingen kode til installationen. Hvis det mislykkes sender du mig en pb.


fase

Super! Tak

Det ser ud til at være til at finde ud af. Så skal jeg bare have en HD klargjort og installeret.

Jeg vender tilbage når jeg er kommet videre.


Chr.


Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

hvilket link er det, for sidst jeg hentede fra ms via linket hvor de kræver man bruger tekniske hjælpe midler der virkede det ikke, er der andre genveje men det var hvis man ikke havde win10 iforvejen


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis