Danfoss Living Connect, skærm(e):

Nogle der har forstand på det?


Findes der flere typer skærme?? Bare inden jeg får købt noget forkert.


https://www.vvsnetto.dk/produkt/danfoss-living-connect-pakke-med-wifi-termostater-og-link-styring-5-rum/




Med venlig hilsen

 

Lars F.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det tror jeg ikke det gør. Jeg har samme system på vores 16 stk. Radiatorer. Hvis dit hus er meget stort, så overvej en repeater, ellers skal styringen (skærmen) placeres meget centralt i huset. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Der er to modeller af skærmen, een til indbygning og en til at skrue op på væggen... Den der følger med dit kit er den til at skrue op på væggen


 

Mange tak for svarene ;-).


Ofte når man køber noget, viser det sig bagefter at der har været flere typer/kvaliteter af eksempelvis skærme (i dette tilfælde) som man ikke anede noget om. Derfor denne tråd :-).


Men bortset fra om skærmen skal være til indbygning eller væg, er der så åbenbart kun én type skærm til dette Danfoss-setup. 


Jeg er meget glad for jeres svar, det var lige hvad jeg skulle vide ;-).


Med venlig hilsen

 

Lars F.

Skærmen er den samme, men du kan købe den i et kit med en ekstern strømforsyning til at sætte i stikkontakten (NSU) (dit link) eller et kit med en strømforsyning til indbygning (PSU). Du kan også tilkøbe en bagplade med batterier (BSU), som du kan bruge til at transportere CC-enheden rundt til dine radiatorer under opsætningen. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Tak for alle svar 👍🌞.


Med venlig hilsen

 

Lars F.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis