Brug for hjælp af El-installatør/ingeniør/rådgiver

sinkodingo
sinkodingo
Postnr: 2500
sinkodingo sinkodingo
Hej alle sammen! Jeg er ved at skrive afgangsprojekt på KEA som el-installatør. Min case er opstart af belysnings-virksomhed. Jeg har derfor brug for jeres hjælp som el-installatør/rådgiver til at besvare 10 spørgsmål via et online spørgeskema. Besvarelsen er anonym og har en varighed af ca. 5 min.  

Besvarelsen skal jeg bruge til at få noget førstehåndskendskab til netop min forretnings-model.

Takker på forhånd for jeres deltagelse

S. Fabrin
S. Fabrin
Postnr: 4400
S. Fabrin S. Fabrin

sinkodingo, dit spørgeskema virker ikke. Når jeg kommer ca. 40% ind i skemaet, bliver det ved med at bede mig udfylde manglende oplysninger. Når jeg har fået den meddelelse 3 gange, stopper jeg. Du bør også læse korrektur på dit skema. Der står et par ord, som begynder med slags, hvor jeg tror du mener salgs.

fase
sinkodingo
sinkodingo
sinkodingo sinkodingo

Tak for din respons. hov den var lidt pinlig. kan se jeg har lavet fejl på autokorrektur. måske er det denne der driller lidt. Her skal du selv udfylde den enten , med pris eller kvalitet

S. Fabrin
S. Fabrin
S. Fabrin S. Fabrin

Nej det er her

Dette viser mit sidste svar på spørgsmålene. Som du kan se, har jeg svaret på spørgsmålene. Det er ikke nødvendigvis de svar, jeg ville give, men de viser et forsøg på at komme videre. Du skriver i dit svar, at man selv skal skrive om man vælger pris eller kvalitet. Når der kun er to eller flere svarmuligheder, bør du vælge, at man kan sætte en prik i den mulighed, man vælger. Den mulighed, du har valgt, er normalt beregnet til kommentarer.

fase
sinkodingo
sinkodingo
sinkodingo sinkodingo
S. Fabrin skrev den 26-11-2018 14:54:40

Nej det er her

Dette viser mit sidste svar på spørgsmålene. Som du kan se, har jeg svaret på spørgsmålene. Det er ikke nødvendigvis de svar, jeg ville give, men de viser et forsøg på at komme videre. Du skriver i dit svar, at man selv skal skrive om man vælger pris eller kvalitet. Når der kun er to eller flere svarmuligheder, bør du vælge, at man kan sætte en prik i den mulighed, man vælger. Den mulighed, du har valgt, er normalt beregnet til kommentarer.

Ja det kan jeg kun give dig ret i Fabian. Men hensyn til hvorfor du ik kan komme videre er at du skal udfylde det begge steder

S. Fabrin
S. Fabrin
S. Fabrin S. Fabrin

Det bør fremgå af spørgsmålene, at der skal svares i begge felter. Normalt skal/ kan der kun vælges et felt, når det ikke er felter, hvor man kan sætte flueben. 

fase
sinkodingo
sinkodingo
sinkodingo sinkodingo

ja det har du ret i. jeg skriver lige en kommentar til dette i undersøgelsen. tak

Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. r
    Lav-Hus
  2. R**rendt...!?
    Lav-Hus
  3. Pex r-i-r til vand
    Lav-Hus
  4. Suzuki Wagon R+ 2003
    Lav-Bil
  5. Yndlingsrose(-n eller -r)?
    Lav-Have