Udskiftning af strømforsyning

Min strømforsyning til ekstern skærm til at aflæse og gemme, forbrug og produceret el, på mit solcelle anlæg er stået af. Det er den til venstre, kan jeg bruge den til højre i stedet.

Den gamle har output: 20V   3,25A

Den nye har output: 19V   3,42A


5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ja, hvis tilslutningsstikkene er ens, kan du bruge den til højre i stedet for den til venstre. Men på den til venstre er der vist en tilslutning til signal. Du tilsluttet bare den til højre, der sker ikke andet end at det ikke virker, hvis der mangler et signal. Dine data gemmer du formentlig ikke på skærmen, men på computeren? At outputtet er 19V i stedet for 20V betyder ikke noget, for spændingen bliver ændret i computeren, som jeg tror, det drejer sig om.


fase

Kan du ikke lægge et billede af tilslutningen til din skærm ind i et indlæg her. Normalt ender kablet fra strømforsyningen i et stik, så derfor vil et billede af tilslutningen være fint. Hvis du så samtidig fortæller lidt om fabrikat af skærm, vil det måske fremme sagen.


fase
Vedhæftede filer:

Du klipper stikket af den "nye" strømforsyning afisolerer lidt af ledningen og monterer plus og minus i det grønne stik. jeg er ikke helt klar over hvad der er plus og minus i den gamle spændingsforsyning, men mit gæt er at den hvideledning er plus. Hvis ledningen i den nye spændingsforsyning er et coaxial kabel er inderlederen plus og skal så i den hvides plads.


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis