Ophæng i pudset loft

LAAV
LAAV
Postnr:
LAAV LAAV

Igen tak, alt den hjælp overstiger alle forventninger.

askholme
askholme
Postnr: 2860
askholme askholme

Med lange mente jeg lange nok til at nå forskalling over pudslaget. Det betyder selvfølgelig ikke 60mm skruer men de skal nok være længere end de søm. Da pudslag kan være over en cm ville jeg nok gå efter mindst 25mm

Ask
karl smart
karl smart
Postnr: 2600/2700
karl smart karl smart

Min. 60 mm skruer 

Elektriker gennem 45 år .
calle captiosus
 Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and proclaiming...."WOW What a Ride!!"  -Mark Frost
ev elmand
ev elmand
Postnr: 7480
ev elmand ev elmand

Hvordan regner du den ud Calle captiosus ? ? 

Alle pudsede lofter jeg har været i nærheden af har 10- 15 mm pudslag og så kommer der træ. Det vil godt nok være træls at skrue 14 60 mm skruer op til de pærer de r skal hænge der.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
karl smart
karl smart
Postnr: 2600/2700
karl smart karl smart

Fordi trådstarter skriver angående sit loft fra 1901 at der er 4 cm op til træet , så må 6 cm lange skruer da være minimalt , der er jo ikke megen vægt i de der fatninger og pærer.

Elektriker gennem 45 år .
calle captiosus
 Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and proclaiming...."WOW What a Ride!!"  -Mark Frost
ev elmand
ev elmand
Postnr: 7480
ev elmand ev elmand

Ok de 4 cm  forstod jeg var et andet sted.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
Vil du være med? Log ind for at svare.