Tilslutning af elektrisk vindues åbner

Hej til alle   Jeg har jo anskaffet mig en motor til at kunne åbne vores vindue som sidder 3,5m oppe. Det er en windowmaster. Jeg kan ikke finde ud af hvordan kontakten skal tilsluttes. Er der en herinde der kan hjælpe?

 file:///C:/Documents%20and%20Settings/far/My%20Documents/Downloads/WMX+504_804-n_install+EN_DE_DK_FR_SE_1810.pdf

Venlig hilsen Dennis svagistrøm Eliasen

Hej til alle   Jeg har jo anskaffet mig en motor... Vis hele indlægget
40 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

https://www.windowmaster.dk/produkter/naturlig-hybrid-ventilation/betjeningstryk?ProductID=SHOP1@@269


Det er denne her jeg har købt WSK 102

De lus der sidder på er nogle som sad på da jeg købte den.. 

Nu jager du forhåbentlig ikke den halve stikprop ind i stikkontakten vel...

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Nu har jeg kikket nærmere på din afbryder, og det er den rigtige, så er det på plads. Lusene er til den elektriske gensidige af spærring.

Det burde jeg have set. Nu kommer så mit spørgsmål: Virker din opstilling? Lav nu et stykke ledning, som kan nå fra stikkontakten og hen til betjeningsafbryderen og forbind det, som du har gjort. Virker det omvendt i forhold til op og ned pilene, bytter sort og brun i de yderste klemmer i afbryderen.


fase
Annonce

Jeg kikker på det i morgen formiddag. Tak indtil videre

S. Fabrin, vil det sige at den forbindelse jeg havde lavet burde virke?? Jeg er jo bange for at komne til at brænde noget sammen.. 

Ja, det burde den. Prøv det! Du brænder ikke noget af, hvis du følger anvisningen.


fase

Men mit problem er at jeg ikke er sikker på at jeg følger anvisningen korrekt.. har i dag fået penge retur for den betjening til 807kr og købt en der ligner den du lagde op s. fabian. ser den rigtig ud?

Vedhæftede filer:
Der er yderligere 20 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis