Powerfeed/tilspænding til Optimum OBTImill BF 25 metal fræser

Hej alle maskinarbejder interesseret 😀Sidste år købte jeg mig en Kina metal fræse maskine Optimum BF 20 og er efterhånden blevet træt af og dreje i X akse håndtaget på krydsbordet og vil nu gerne har monteret en powerfeed på maskinen.. Men jeg har svært ved og finde den originale powerfeed til modellen..jeg ved den findes men dælme ikke til og opdrive nogen steder.. Jeg ved Holzmann's tilsyneladende tilsvarende fræser har en powerfeed til salg på ebay i Tyskland til Ca. 2800 kr.. Ved nogen. Herinde/har erfaring om den passer på en Optimum BF 20 fræser?.. Eller der findes en anden løsning så jeg kan få tilspænding på min fræse maskine?.. På forhånd tak 😊


Hellere småskør end kedelig 😁😂
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

På ebay findes der mange forskellige. Men alligevel ligner de hinanden. Nogle kan erhverves for ~1400kr.

Skal selv have en til min Bridgeport.

Men sådan en kan du sikkert tilpasse din?

Ellers søg på youtube, der er mange der bikser noget sammen selv, med en kina gear motor og en kina regulator med variabel omdr og revesering


Mvh

På ebay findes der mange forskellige. Men alligevel ligner de hinanden. Nogle kan erhverves for ~1400kr.

Skal selv have en til min Bridgeport.

Men sådan en kan du sikkert tilpasse din?

Ellers søg på youtube, der er mange der bikser noget sammen selv, med en kina gear motor og en kina regulator med variabel omdr og revesering


Mvh

Der er en del forskelligt på ebay Link


Vi prøver igen, i morgen --

Ser ud til at "spsmed" har mistet interessen. Nok et "spredhagl" indlæg.


Nej har absolut ikke mistet interessen.. Jeg har ledt efter en på ebay men får ikke rigtig noget klart svar fra de forskellige sælgere.. Kender i nogen der har en til salg... Min fræser er en Optimil BF 20 


Hellere småskør end kedelig 😁😂
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis