Fart kontrol alarm..... hvilken?.

Hej.


Jeg overvejer at købe en hastigheds alarm... 

Altså en af de dimser hvor man får signal om man nærmer sig en fartkontrol.

Der er en del forskellige, men hvilken er bedst?

Jeg hører gerne om dine erfaringer, gode som dårlige...



På forhånd tak, Njord



MVH Njord
Hej. Jeg overvejer at købe en hastigheds... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Ja puds i bare glorien   

Jeg ønsker heller ikke at overskride hastigheden, men det sker for mig alligevel, og nej min gamle kasse indeholder ikke en "fartbegrænser/crusecontrol"

Den for nogen så upopulære dims, er jo så også i stand til at advare om ulykker, det kan selv de kan ingen vel have noget imod.  Faktisk en rigtig god ting, især på motorvejen.....


Vi prøver igen, i morgen --

..så ræser de derudaf med 90-100 km/t - så køre de pænt - og så træder de sømmet i bund igen.. Sådan køre de fleste med den dims installeret, vil jeg æde min gamle hat på.   

Stort set alle der køre 80 km/t bliver konstant overhalet, incl. mig selv. 

Ps. På en måde lidt nederen og blive overhalet af en 107´er op af bakke, når man snildt kunne give "Brian" baghjul med 240 km/t.    

Det vil nu være dumt at ræse afsted, selv med en fartalarm monteret, den melder jo intet, før nogen registrere der er en fottovogn.  




Vi prøver igen, i morgen --

Nu skal vi jo ikke mane trådstarters gode intentioner til jorden, men de virkelige bøller er jo dem, som skruer hovedet af og kører vanvittigt uden respekt for andre. Dem får politiet desværre for sjældent. Alle vi andre, der ligger et par km/t over, er jo et større potentiale for kasseapparatet. 

I min verden er det et fedt, om den hedder odo, farkontrol.nu eller andet. De kommende stærekasser, vil alligevel gøre dem overflødige. Det der egentlig irriterer mig mest, er søndagsbelister midt på vejen, aygo'r uden baglys på en tåget motorvej og folk der slår rod i venstre spor...  


 

Fandt denen test der jo ret klart taler for Saphe.... Mon det skal være min "black friday" investering....

https://www.mobilsiden.dk/anmeldelser/saphe-eller-ooono-hvilken-er-bedst-duel,lid.39474/


MVH Njord
cdp skrev den 12-11-2018 20:22:05

Nu skal vi jo ikke mane trådstarters gode intentioner til jorden, men de virkelige bøller er jo dem, som skruer hovedet af og kører vanvittigt uden respekt for andre. Dem får politiet desværre for sjældent. Alle vi andre, der ligger et par km/t over, er jo et større potentiale for kasseapparatet. 

I min verden er det et fedt, om den hedder odo, farkontrol.nu eller andet. De kommende stærekasser, vil alligevel gøre dem overflødige. Det der egentlig irriterer mig mest, er søndagsbelister midt på vejen, aygo'r uden baglys på en tåget motorvej og folk der slår rod i venstre spor...  

 Spot on. Kunne ikke udtrykke det tydeligere selv   



Suzuki GS500 E - 1994
Opel Astra J (P10) 16 XER 1,6 5 dørs - 2013
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis