Topdanmark og deres villaforsikring

Har haft en sælger fra Topdk ude og give tilbud på forsikringer. 

Her fortæller han, at på deres villaforsikring har de ingen krav om vedligehold. 

Så hvis jeg vurderer at et vindue er råddent, melder jeg en sag hos dem, hvorefter de vil udbedre skaden. 

Dette gælder også hvis jeg har hul i taget. De vil dække hullet og alle følgeskader heraf. 

Hvad skal man lige tænke om det? 

Der er selvfølgelig en selvrisiko, men alligevel, det er ikke noget jeg går ind for, som husejer 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Helt useriøst i min optik - lyder som "salgsgas" (og tro mig - det holder ikke!) Vi er lige flyttet fra TOP, da de nægtede at betale for en skade, der faktisk var (skulle være) dækket af 2 policer ved dem.. men nej.. og det er minimum 10 år siden vi havde en lille skade

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Det er gældende, der er dog noget egenbetaling, 1/3 tror jeg 

Det lyder meget rigtigt. Min genbo meldte om råd i bunden af en stor mahogni skydedør ud mod deres terrasse. Top DK erstattede døren med en ny. Taksatoren var endda så flink at droppe selvrisikoen, med en bemærkning om, at deres hus ellers så pænt og velholdt ud...


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis