Outlook

Jeg har en mailadresse i outlook jeg ikke bruger, som jeg gerne vil slette. Hvordan?


jvk
Jeg har en mailadresse i outlook jeg ikke bruger... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Findes Nordfiber stadig? Hvis, har de måske en hjemmeside hvor du kan logge ind på din mail konto og slette den. 

Hvis ikke, ville jeg kontakte dem.

For mig ser det ud til at din nordfiber.dk mail ikke findes længere. Men dit mail program forgæves forsøger at hente mail fra en mail konto der ikke eksistere. 

Du skal slette kontoen fra dit outlook program. 

Det lader iøvrigt til at nordfiber.dk nu adminestreres af Lightmail.dk


Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.

Enig med jthyge. Så skal du bare bruge den vejledning, som jthyge skrev i det 1. svar på dit spørgsmål. Så stopper den med at forsøge at kontakte nordfiber, og så stopper du med at få en fejlmeddelelse.

Du får fejlmeddelelsen fordi dit mailprogram forsøger at hente post fra din gamle mailadresse hos nordfiber, og udover at du ikke bruger den mere, så eksisterer den åbenbart heller ikke mere. Men det kan dit mailprogram ikke selv finde ud af, det skal fjernes manuelt.


Kurt B. Andersen

Filer-->Kontoindstillinger-->Kontoindstillinger--> Under fanen Mail, kan du slette din mailkonti. 

Det er det jthyge skriver, men hvor finder jeg den mulighed. Hvilket program? Jeg formoder det er outlook, det nyeste hedder 365. Jeg har nyeste på min iphone 6s, men kan ikke finde.

Filer-->Kontoindstillinger-->Kontoindstillinger--> Under fanen Mail, kan du slette din mailkonti.


jvk
Annonce

Jensviggo, vi skal lige have fundet ud af om det er på din computer eller på din iPhone, du skal have slettet en mail konto.

Hvad hedder det program, du bruger til at sende og modtage mail på? Du skriver, at det formodentlig er Outlook på Office365. Hvis du har Windows 10 kan mailprogrammet også være Mail.

Filer-->Kontoindstillinger-->Kontoindstillinger--> Under fanen Mail, kan du slette din mailkonti. 

Henviser til programmet Outlook, hvor du under filer i øverste venstre hjørne finder Filer.


fase

På min min computer, der har win 7. Det program jeg bruger hedder outlook.live.com


jvk

OK, så er det ikke programmet Outlook, du bruger. Det program, du bruger, er det program, der hører sammen med win7. Jeg skal lige have åbnet en computer med det program. Det tager lidt tid.


fase

Lyder tigtig godt.


jvk

Dit mail program hedder sikkert: Windows Live Mail 2012, er det rigtigt?

Det går vi foreløbigt ud fra. Helt til venstre har du så et felt markeret med blåt med teksten Fil. Derefter er felterne Startside, Mapper, Vis, Konti. 

I venstre side nedad er vist dine mailkonti. Den konto, di vil gøre noget ved, klikker du på, så den er markeret med lys blå farve. Du går nu op og trykker på konti. Derefter klikker du på punktet Egenskaber. Så åbner der sig en rude, hvor du kan redigere kontoen. Du fjerner nu alt under de forskellige faneblade. Til sidst klikker du på Anvend og OK. Nu skulle du ikke få mere fra den mail adresse. Hvis det lyder overvældende, sender du mig en PM ved at trykke på konvolutten under mit navn.


fase
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis