Outlook

Jeg har en mailadresse i outlook jeg ikke bruger, som jeg gerne vil slette. Hvordan?


jvk
32 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det afhænger af din version af outlook. 

Nyeste version, 360 tror jeg den hedder, er følgende:

Filer-->Kontoindstillinger-->Kontoindstillinger--> Under fanen Mail, kan du slette din mailkonti. 

Du er kun i outlook den fjernes, mailkontoen findes jo stadig.
Den skal slettes ved mail udbyderen. 


Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.

https://support.office.com/en-us/article/close-your-outlook-com-account-564b801e-2a47-4cb2-afa8-12ead3185038



Kurt B. Andersen

Kører windows 7


jvk

jensviggo vi skal nok også lige have klarlagt helt præcis, hvad dit problem er, for os der svarer opfatter dit problem forskelligt. 

Så derfor skal det klarlægges, om du har en mail konto, som skal nedlægges, eller du har en mailkonto, som du læser i mailprogrammet outlook og vil have fjernet derfra.

Så mine 2 spørgsmål vil umiddelbart være:

Bruger du outlook som mailprogram?

Den mailkonto, som du vil have nedlagt, hedder den noget i retning af [email protected] eller [email protected]



Kurt B. Andersen

Den mail jeg gerne vil have slettet: .....nordfiber.dk stammer fra dengang jeg for mange år siden havde bredbåndnord, nu bruger jeg yousee til bredbånd,tv og mobilabonnement.

Hotmail var den første jeg fik og har bibeholdt den. men nordfiber.dk blander sig tit.



jvk

Denne meddelelse er fra en afsender der er tillid til.

Meddelelsen blev sendt med høj prioritet.


MO






Microsoft Outlook

Ons 07-11-2018, 23:24

Dig


Det ser ud til, at der ikke er tilladelse til at hente mail for [email protected].


jvk
Der er yderligere 22 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis