Outlook

jensviggo
jensviggo
Postnr: 9330
jensviggo jensviggo

Jeg har en mailadresse i outlook jeg ikke bruger, som jeg gerne vil slette. Hvordan?

jvk
jthyge
jthyge
Postnr: 8543
jthyge jthyge

Det afhænger af din version af outlook. 

Nyeste version, 360 tror jeg den hedder, er følgende:

Filer-->Kontoindstillinger-->Kontoindstillinger--> Under fanen Mail, kan du slette din mailkonti. 

Du er kun i outlook den fjernes, mailkontoen findes jo stadig.
Den skal slettes ved mail udbyderen. 

S. Fabrin
S. Fabrin
Postnr: 4400
S. Fabrin S. Fabrin

Ret beset kan du ikke slette en mail konto. Hvis din konto hedder [email protected] ,er det måske en del af din Microsoft konto, og så skal du ikke slette den. Hvis du vil bruge en anden mailkonto, kan du bare lade være med at bruge den.

fase
jensviggo
jensviggo
jensviggo jensviggo

Jeg bliver nød til at få en lidt mere uddybende forklaring. Forstår ikke det hele.

jvk
kurta
kurta
Postnr: 4800
kurta kurta

jensviggo vi skal nok også lige have klarlagt helt præcis, hvad dit problem er, for os der svarer opfatter dit problem forskelligt. 

Så derfor skal det klarlægges, om du har en mail konto, som skal nedlægges, eller du har en mailkonto, som du læser i mailprogrammet outlook og vil have fjernet derfra.

Så mine 2 spørgsmål vil umiddelbart være:

Bruger du outlook som mailprogram?

Den mailkonto, som du vil have nedlagt, hedder den noget i retning af [email protected] eller [email protected]

Kurt B. Andersen
jensviggo
jensviggo
jensviggo jensviggo

Den mail jeg gerne vil have slettet: .....nordfiber.dk stammer fra dengang jeg for mange år siden havde bredbåndnord, nu bruger jeg yousee til bredbånd,tv og mobilabonnement.

Hotmail var den første jeg fik og har bibeholdt den. men nordfiber.dk blander sig tit.

jvk
jensviggo
jensviggo
jensviggo jensviggo

Denne meddelelse er fra en afsender der er tillid til.

Meddelelsen blev sendt med høj prioritet.

MO



Microsoft Outlook

Ons 07-11-2018, 23:24

Dig

Det ser ud til, at der ikke er tilladelse til at hente mail for [email protected]

jvk
TLA
TLA
Postnr: 7900
TLA TLA

Findes Nordfiber stadig? Hvis, har de måske en hjemmeside hvor du kan logge ind på din mail konto og slette den. 

Hvis ikke, ville jeg kontakte dem.

S. Fabrin
S. Fabrin
Postnr: 4400
S. Fabrin S. Fabrin

Kan du ikke bare slette din mailkonto hos Nordfiber i dit mail program. Hvis du får mails fra nordfiber i din Hotmail, kan du nok ikke gøre så meget ved det, fordi der er nogen, der kender din mail adresse hos nordfiber. 

fase
jthyge
jthyge
Postnr: 8543
jthyge jthyge

For mig ser det ud til at din nordfiber.dk mail ikke findes længere. Men dit mail program forgæves forsøger at hente mail fra en mail konto der ikke eksistere. 

Du skal slette kontoen fra dit outlook program. 

Det lader iøvrigt til at nordfiber.dk nu adminestreres af Lightmail.dk

kurta
kurta
Postnr: 4800
kurta kurta

Enig med jthyge. Så skal du bare bruge den vejledning, som jthyge skrev i det 1. svar på dit spørgsmål. Så stopper den med at forsøge at kontakte nordfiber, og så stopper du med at få en fejlmeddelelse.

Du får fejlmeddelelsen fordi dit mailprogram forsøger at hente post fra din gamle mailadresse hos nordfiber, og udover at du ikke bruger den mere, så eksisterer den åbenbart heller ikke mere. Men det kan dit mailprogram ikke selv finde ud af, det skal fjernes manuelt.

Kurt B. Andersen
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. outlook
    Lav-Computer
  2. Outlook Express til Windows Mail
    Lav-Computer
  3. outlook
    Lav-Computer
  4. Oprette en gruppe i mail [email protected]
    Lav-Computer
  5. Outlook