Søm og spartel

Hej, jeg skal til at spartle mine vægge i kødæderen. Der er en helt masse der sidder i overfladen som jeg ikke kan få ud, men jeg forsøger at bakke dem ind, men jeg er lige bange for at evt rust kommer til at trænge igennem fra dem efterfølgende. Er der noget som jeg kan gøre for at det ikke sker?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

kødæderen ???


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"

Måske zinkspray kan hjælpe.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

pletforsegler https://www.malgodt.dk/pletforsegler?gclid=EAIaIQobChMI-NOX3q3F3gIVFuR3Ch3RwQnXEAQYAiABEgLLkPD_BwE


Kort- og landmålingstekniker

Tidl. Bygningsmaler

Er sømmene rustne nu? Hvis de ikke er så ruster de nok heller ikke frem over og så er det jo ikke noget problem. Det du taler om her er mest et problem udendørs, hvor der er fugt til stede, jeg tror ikke det vil være et stort problem i en tør kælder.

Mine forældre havde en gang et sommerhus, med et lille anneks. Annekset var beklædt med hårde masonitplader, som var monteret med stifter (dykkere). Da vi malede med plastmaling, begyndte stifterne at lave rustpletter.

Løsningen var, at vi dykkede alle stifterne ned underoverfladen, spartlede alle hullerne, sleb let og malede igen.


Træd ikke på mine ledninger :o)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også