fjernbetjening/centrallås opel astra

fatboy
fatboy
Postnr: 3630
fatboy fatboy

Hej Alle i gode mennesker, det er nu længe siden jeg har været her men tænkte det kunne da godt være at i kloge mennesker kunne hjælpe, mit problem er ?.

Min fjernbetjening begyndte at virke dårligere og dårligere skiftede batteri det løste ikke rigtigt problemet, har prøvet at nulstille koden , ved at sætte tænding på, og aktivere fjernbetjeningen

så virkede den igen for et stykke tid, men problemet kom igen, samtidigt begyndte mit parkeringsur af mærket P-watch, at svigte , men kom igen on and of. 

troede igen at jeg måske havde fået et dårligt batteri til fjernbetjeningen , så jeg skiftede igen, men nej.

Nu virkede det overhovedet ikke , men med nøglen kunne jeg udmærket åbne og lukke bilen uden problemer. prøvede selv at åbne dyret for at se om der var noget løst , og det virkede som at batteri holderen sad løs , så den fik en tur med loddekolben, med det resultat at den røg helt af . fik den dog sat på igen . måtte opgive , og sendte fjernbetjenings delen til CP-Import i Nykøbing mors. han har meldt tilbage at efter at have "målt på den ikke kunne konstatere nogen fejl", 

? Hva faen kan det så være "hjælp", har selv en svag mistanke om at det måske kunne være dette P-Watch ur der laver ged i den. det var monteret da jeg købte bilen. 

men det er jo et helvede at komme ind bag handskerummet og bag radioen. osv. går ud fra det er der man skal finde strømkilden. ??. ville være ovenud lykkelig for svar der kan udbedre mit misk mask. idet sådan opel astra kun har en! Ja 1 lås i chauffør siden til at åbne alle dørene , kan man levende forestille sig hvad der vil ske hvis vi igen skulle få vinter i lille danmark, ihvertfald en pisse sur mand der ikke kan komme ind i sin bil men må tage bus og diverse indtil tø vejrret sætter ind. . Håber i kan hjælpe. MVH. Henrik Madsen.  

Vil du være med? Log ind for at svare.