Gulvafløb i garage

Jeg er i gang med at lave ny garage og i den forbindelse har jeg overvejet at få lavet en form for gulvafløb til at tage det værste smeltede sne om vinteren. Jeg er dog meget i tvivl om hvor den bedste placering af dette afløb er? Nogle der har erfaringer fra deres egen garager mht afløb og vand på gulvet.
Garagen er ca 5.30 bred og 7.20 lang.Planen er at gulvet bliver støbt med flydebeton, så det er heller ikke muligt at lave det store fald på gulvet.

PS. Jeg har styr på regler omkring olieudskiller osv og har fået OK fra min kloakmand omkring afløb i garagen

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

http://www.boligdebatten.dk/generelt/24704-aflob-og-fald-i-garage.html

Ultragris skrev den 03-11-2018 20:08:17

Jeg er i gang med at lave ny garage og i den forbindelse har jeg overvejet at få lavet en form for gulvafløb til at tage det værste smeltede sne om vinteren. Jeg er dog meget i tvivl om hvor den bedste placering af dette afløb er? Nogle der har erfaringer fra deres egen garager mht afløb og vand på gulvet.
Garagen er ca 5.30 bred og 7.20 lang.Planen er at gulvet bliver støbt med flydebeton, så det er heller ikke muligt at lave det store fald på gulvet.

PS. Jeg har styr på regler omkring olieudskiller osv og har fået OK fra min kloakmand omkring afløb i garagen


Er ved et lignende projekt. 

Hvor har du fundet noget vedr. olieudskiller eller ej? Hvad siger din kloakmand - tænker krav/forudsætninger?

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis