Dug på ruderne

Christian M
Christian M
Postnr: 6700
Christian M Christian M
christiannielsen skrev den 03-11-2018 17:27:58

Christian M skrev den 03-11-2018 15:21:43

christiannielsen skrev den 03-11-2018 13:42:02

Jeg har endnu almindelige termoruder fra '82 i stueetagen og de duggede til inden jeg fik genveksventilationsanlæg. Nu dugger de aldrig.

Hvad gav du for det?

Selvmontering eller firma?

Jeg installerede det selv. Små 16.000 for hele installationen. Et Genvex ECO 180.

Kan se den ikke må stå et sted hvor temperaturen kommer under +10 grader. Hvor står din?

Har du så rør ud til alle rum i loftet? Hvordan ser det ud i loftet, der hvor rørene kommer ned?

Mvh. Christian M

christiannielsen
christiannielsen
Postnr: 8700

Så har du kigget på den forkerte model. Min kan stå på loftet da den er isoleret. Jeg har isoleret den yderligere dog.

Der er indblæsningsventiler i lofterne i rummene.

Christian M
Christian M
Postnr: 6700
Christian M Christian M
christiannielsen skrev den 03-11-2018 21:45:18

Så har du kigget på den forkerte model. Min kan stå på loftet da den er isoleret. Jeg har isoleret den yderligere dog.

Der er indblæsningsventiler i lofterne i rummene.

De 16000 kr, er det alt inklusiv? 

Dvs inkl rør ud til alle rum, isolering om rørene, afslutning i lofterne osv?

Mvh. Christian M

christiannielsen
christiannielsen
Postnr: 8700

Jeg efterisolerede hele loftet med papiruld da jeg lagde nyt tag og lavede ventilation.

Jeg købte ventilationsanlægget som nyt på DBA. Der er jævnligt et nyt eller nyere anlæg til salg der. Det gav jeg kun 8000,- for. Rør, lyddæmpere, riste og ventiler købte jeg hos billigventilation.dk

Holberg19
Holberg19
Postnr: 4200
Holberg19 Holberg19

En billig og lavpraktisk løsning - vi sover eksempelvis med vinduet åbent og døren lukket til soveværelset året rundt. 

Kan ikke udstå den indelukkede fornemmelse der er i soveværelser uden ventilation. 

Vil du være med? Log ind for at svare.