Reservedele til morsø 5060

Hej alle sammen

Som min overskrift fortæller, så står jeg og mangler nogle stumper til en Morsø 5060 indbygnings brændeovn. Kan dog ikke finde nogle der kan levere reservedele dertil. Så hvis der muligvis var nogle herinde der kunne have kontakterne i orden, så vil jeg meget gerne hører fra jer.


Mvh Michael

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Kontakt en hvilken som helst Morsø brændeovns forhandler...... 

Ja var også min umiddelbare tanke at gøre. men da jeg har skrevet med 2 forhandlere, som med tiden ikke giver lyd fra sig mere, så tænkte jeg der måske var en herinde der måske havde nogle direkte link eller lign til bestilling af reservedele dertil. 

Men tak   

så bruger man en gammeldags metode tager man en telefon og får svar med det samme :-)

eller ringer direkte til morsø en lille hurtig søgning på google og tlf nr er 96 69 19 00


Har været på deres hjemmeside, der skriver de selv man skal kontakte diverse forhandlere og ikke dem dirkete.

Men mange tak for din tid  

Annonce

Det er en udgået model. Du må ringe rundt til en del forhandlere, der måske ligger med dele endnu. Men det er sjældent. De fleste køber hos Morsø. Ellers er det jo et julegaveønske med en ny.


 

Michael prøv her    https://www.braendeovns-shoppen.dk/reservedele-braendeovn/

Fik fat i et pejsefirma i hjørring som kunne klare opgaven. 

Tak for jeres input og hjælp

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis