Vinterens komme...

Otto1987
Otto1987
Postnr: 8230
Otto1987 Otto1987

Så er den gal igen... Har været her før, og I var en kæmpe hjælp. Måske havde jeg lidt for meget om øerne og fik nok ikke taget alt jeres hjælp til mig... Derfor håber jeg I vil hjælpe igen. 

Jeg har et Bosch Cc160 luft til vand varmesystem hvor jeg tror og har på fornemmelsen at det kunne indstilles bedre for at få den optimale varme ud af det. Jeg ved den nemmeste vej ville at få en proff. Til det, men I ved meget og koster gratis :) så håber I vil være lidt behjælpelige. 

Jeg er I bund og grund blot interesseret i at det indstillet korrekt. Jeg vedhæfter nogle billeder som jeg håber I kan hjælpe med. Det er gulvvarme der driller lidt, så det er faktisk kun den del. Hvordan skal varmekurven være osv. Samtidig undre det mig, at der på kurven står V 22,3 men nede på kurven står der 28? Syntes det er indviklet? Huset er et sommerhus på 65kvm med gulvvarme over alt. Syntes nogle dage det virker som om at varmen ikke rigtig kommer igang, så håber måske jeg har gjort noget forkert. 

Håber I vil hjælpe med den erfaring I måske har? 

Lykken findes der hvor virkeligheden svarer til forventningerne.
Otto1987
Otto1987
Otto1987 Otto1987

Otto1987
Otto1987
Otto1987 Otto1987

Otto1987
Otto1987
Otto1987 Otto1987

uldal
uldal
Postnr: 6500
uldal uldal

Hvis du googler Bosch cc160 manual, kan du downloade en norsk manual gratis som PDF

Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Svindrevner i w-spær
    Lav-Hus
  2. Manual til Elysia Digital solfanger system
    Fyr og opvarmning
  3. Bosch Aquastop manual - Hvor?
    Hårde hvidevarer
  4. Max afkøling af fjernvarmevand.
    Grøn energi og sparetips
  5. Løbebånd, max belastning.
    Værktøj og maskiner