Swedoor hvid - Hvordan får man RAL 9010 til en ok pris

Jeg skal til at installere indvendige døre. Vores vinduer er RAL 9010 fra Velfac og derfor havde jeg regnet med at købe indvendige døre i RAL 9010 også. Men alle tilbud er med Swedoors hvid, som er NCS S 0502-Y. Der er nogle kommentarer her og der om at den er mere gul end RAL 9010. Har brugt NCS S0500-N på væggen, og synes allerede at Velfacs RAL 9010 er en anelse gul, så mere gul er jeg bange for.

Er der nogen der har  nogle gode råd?

Skal jeg bare købe Swedoor NCS S0502-Y, eller hvor kan man få RAL 9010 Swedoor til en ok pris?

Eller er der alternative mærker?

--M

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Prøv at bede om en pris på malgodt.dk de giver 25% til forummets medlemmer.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

@Christian: er ikke sikker på at jeg forstår hvad du mener. Jeg er ikke ude efter at købe maling?

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

aahh sorry jeg misforstod.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Dine vinduer er nok grundet med en anden tone end dørene.


 

Du kan jo godt bestille Swedoore i RAL 9010, men det koster nok lidt ekstra, men jeg tror det bliver svært at gøre det billigere end at købe dem færdig fra fabrikken, men du kan jo prøve at spørge en autolakerer hvad han skal have for at give en dør en byge?

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce

Her er der f.eks. et link til en Swedoor dør der også fås i RAL 9010: https://www.swedoor.dk/produkter/indvendige-doere/doere/produkt/?productId=232

s0502-y er ncs svar på ral 9010. problemet er bare at den er en god del mere gylden i det. ville nok ofre lidt mere på at købe dem i 9010


Kort- og landmålingstekniker

Tidl. Bygningsmaler

Jeg var i Bauhaus og fandt ud af at det koster 370kr ekstra at få RAL 9010. Samtidig har jeg fået et tilbud på lakering af nye døre i RAL 9010 for 665 kr per dør.

Har valgt at tage dem nu i standardfarven og så senere få dem lakeret om. Der er tre ugers ventetid på de specialmalede døre.

og når du skriver senere jahh så bliver det som regl aldrig og skal de larkeres senere koster det typisk imellem 5-700 pr. dør hos en autolarker.. så hvis det er den hvide ral 9010 og ikke den nikotinhvide som er standard farven så vil jeg jklkart anbefale at få dem leveret i starten i 9010 p.s. jeg har selv standard farven da vi fik dørene var det ikke en mulighed at få dem leveret i 9010... og standard farven har et gulligt skær over sig, specielt når man ser den op med en væg med ral 9010 derfor kalder jeg den nikotinhvid 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også