plastik under betonlag ved nyt terrændæk

Jeg har haft murerfirma til at udgrave ca 30 kvm, ilægge nyt isolering og rionet og påmonterere gulvvarme (der har været autoriseret vvs til denne del) jeg ser nu i samme dag de støber at de har lagt et lag plastik mellem gulvvarmerør og flydebetonen. Jeg spørger til dette da jeg ikke mener det er normal praksis. Han fortæller dog at det plejer de at gøre. så betonen ikke render under isoleringen og løfter denne. 

Jeg har talt med en murer som fortæller at man ikke plejer at gøre sådan.

Det jeg mangler er om nogle kan fortælle mig om det har nogle konsekvenser fremadrettet eller om det er ligegyldigt. Her tænker jeg især på fugt der spærres inde, da der også skal fugtspærre på beton inden laminatgulv. 

i får lige et par billeder til lidt lettere at kunne se hvad jeg mener. 

Pft.

Jeg har haft murerfirma til at udgrave ca 30 kvm... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Tæt omkring egtved  

jeg må få kontakt til en byggesagkyndig i morgen, der kan lave byggetilsyn. Mureren er medlem af dansk håndværk, skal jeg forholde mig bestemt til noget? 

Du er nok nødt til at starte en ankenævnssag op ved Byggeriets Ankenævn, men det har det minus, at det jo er en af murerens kollegaer der kommer ud som skønsmand, hvilket ofte afspejler sig i resultatet.

Mureren skal følge kendelsen fra ankenævnet, mens du evt. kan vælge at fortsætte i det almindelige retssystem.

Er nysgerrig efter at høre hvad der skete videre i denne sag?

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis