Utæt loft i udestue

Franck
Franck
Postnr:
Franck Franck

Hej,

Jeg har for nyeligt købt et rækkehus. Jeg har opdaget i dag at der kommer vand ned fra taget til min udestue. Efter at have kigget lidt rundt tror jeg at det kommer fra altanen ovenover.

Jeg ved ikke meget om sådan noget. Men der er en lille åbning ved taget, som er placeret lige præcis der hvor vandet kommer ind. Mit spørgsmål er så, hvordan jeg lukker det til? Eller om i kan nævne hvilken type håndværker jeg skal have fat på for få det tjekket.?

Mange tak for på forhånd.

Franck

Christian M
Christian M
Postnr: 6700
Christian M Christian M

Du skal være noget mere konkret og med billeder, hvis vi skal have en chance for at hjælpe dig.

Mvh. Christian M

Franck
Franck
Postnr:
Franck Franck

hej igen,

Det er vandet fra altanen ovenover der drypper. Ned til udestuen. Men kun den ene side som er mod stuen. Jeg har prøvet og sætte flere billeder ind men kan ikke tilføje flere end det ene. Jeg tror jeg har en utæt altan.

Altanen er af beton men ved ikke hvad der er under beton gulvet. Om det er isoleret ordenligt. Jeg tænkte på at få nogen til at kigge på det. Men er bare i tvivl om hvilke håndværker jeg skal have fat på.?

Jeg håber dette billede vil hjælpe lidt. Hvilke detaljer skal jeg skrive for bedre at kunne forklare dette. Jeg er nemlig ret ny på dette område.

MVH. 

Franck

Vil du være med? Log ind for at svare.