Top til aftræk blæst væk, hvad skal jeg købe ?

Hej,

Jeg fik for nyligt serviceret mit Bosch Europur zsb 14-3 E gasfyr og teknikeren sagde at toppen er blæst væk og sådan bør jeg anskaffe mig da det går ud over fyret at der kommer vand ned. 

Jeg kravlede op og tog et par billeder, nogen der ved hvad VVS nummeret er til denne del ? Jeg har godt nok fundet Bosch AZB626/1 duo top med nummer : 342196877 men jeg forestillede mig noget som ikke tillod vand regne ind i aftræksrøret men skal man købe noget mere eller ?

/donnib


 

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

jeg kigger lige i mit skur imorgen, jeg har en top liggende fra da jeg fik revet skorstenen ned, måske du kan bruge den....

beklager, havde ikke telefon med da jeg så den sidst, får det gjort imorgen

Mange tak, det er meget fornemt


 

Beklager, har været væk. Dårlige billeder, ingen telefon at tage med lige nu.

Jeg synes ikke rigtig der står noget nogen steder på den, anden end SKOBERNE, CoxGelen bv, Ø60-70-80-90-100-110.

Sat op af Smørum VVS i tidernes morgen, men hedder bare "balanceret aftræk" på regningen, så der er ikke megen info at hente.

Nå, kan godt se ud til, at der mangler nogle dele. Den lå og rodede, da jeg fik nyt tag og tænkte bare jeg ville gemme den, men jeg ved ikke.

Vedhæfter datablad fra Bosch. Databladet viser ingen hætte over aftræksrøret, som du spørger om.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis