BIlen hakker, når start/stop funktionen er slået til

Hej folkens,

Jeg har lige købt en Hyundai i20 1.1  CDRi fra 2013. Den "hakker", når start/stop funktionen har meldt sig første gang. Den "hakker" i alle gear og alle hastigheder. Hvis jeg slukker bilen, starter bilen på ny og slår start/stop funktionen fra, da kører den, som den skal. Jeg fik skiftet luftmassemåleren, men fejlen melder sig alligevel. Selv om fejlen er der, da hakker den ikke, hvis start/stop ikke er blevet aktiveret endnu. Har nogen haft dette problem? Kan nogen give mig et godt råd?

På forhånd tak

Sedat

Hej folkens, Jeg har lige købt en Hyundai i20 1.1... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Mange tak

Sedat skrev den 16-10-2018 19:19:11

Hej folkens,

Jeg har lige købt en Hyundai i20 1.1  CDRi fra 2013. Den "hakker", når start/stop funktionen har meldt sig første gang. Den "hakker" i alle gear og alle hastigheder. Hvis jeg slukker bilen, starter bilen på ny og slår start/stop funktionen fra, da kører den, som den skal. Jeg fik skiftet luftmassemåleren, men fejlen melder sig alligevel. Selv om fejlen er der, da hakker den ikke, hvis start/stop ikke er blevet aktiveret endnu. Har nogen haft dette problem? Kan nogen give mig et godt råd?

På forhånd tak

Sedat

Sedat fandt du ud af hvad det var min gør det samme

Sedat fandt du ud af hvad det var min gør det samme

Fortæl, fortæl 😉

Jeg ved ikke, hvad problemet er. Når bilen kører uden start/stop funktion, så sker der ikke noget - den kører meget fint, men ligeså snart bilen stopper ved første lyskryds på grund af start/stop, så begynder den at hakke resten af turen, indtil jeg slukker bilen helt og lader den stå lidt. Den opfører sig som om luftmassemåleren er i stykker, men den giver ikke den samme fejl i første omgang, så det er meget mærkeligt. Altså kun hvis start/stop har været aktiv første gang. Hvis jeg når at slå start/stop fra fra starten af, så slukker bilen heller ikke ved lyskrydsene, men til gengæld laver den heller ikke nogle problemer.

Har du det samme problem?

Når jeg starter min så hakkerede den efter den har været på værksted ca 3 månede hvor de skiftede næsten alt fandt du ud af min motorbox skulle skiftes nu er den normal igen

Så du siger, at de skiftede hele styringen på din bil, altså styreboksen, ikke? Det må være dyrt, mand!

Ja styreboksen blev skiftet ud garanti dækker ved ik hvad det koster

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis