Peugeot 2008 (år 2013) Audio USB

Hej Jeg har købt en anden bil Peugeot 2008. Jeg har været vant til cd-usb og radio, jeg hørte mest lydbøger på usb når jeg var alene (kunne fokusere), og musik på cd. 

I handskerummet der er 2 usb ledninger og en anden (ved ikke hvad) og der prøvede jeg og sætte en USB pen i dem men det kom der ikke noget frem i radioen, er de ikke til det, kun til noget specifik tilbehør, jeg ved på et tidspunkt til 308 kunne man købe (tror den kostede 2500) en løs cd drev, der kunne side i handskerummet, eller hvad er de til?

I instrumentbordet  er der et usb og en aux  der prøvede jeg med en USB pen den ville ikke læse, men prøvede med en anden den ville gerne læse den (de er begge FAT) så det ved jeg ikke hvorfor.

Vil jeg ikke kunne lave i denne bil så jeg vil kunne veksle mellem musik og bøger og det kan jeg jo ikke hvis jeg kun har den ene udgang.

Nogle gode forklaringer, og gode forslag?


J.A.
Det løser vi....
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Prøv med usb drev på maksimalt 4gb. Så tror jeg de vil virke, så fremt det er FAT.

USB porten ved jackstikket er det eneste du kan bruge.


Elektronikteknikeren

 Gregeren hvad er de 3 ledninger så til i handskerummet?

S.Fabrin så langt var vi nået......


J.A.
Det løser vi....

Nu er jeg ikke så stærk i Peugeot, men efter som du ikke kan få hul igennem på dem, samt at der er et ekstra stik som kunne tyde på noget interface til ekstraudstyr, er mit gæt at det er til forskellige fabriksudvidelser, som du må høre forhandleren om.

Hvis det da overhovedet er til radioen.. det kan også være serviceporte til bilens elektronik og diagnosticering.

Er de nævnt i bilens/radioens manual?


Elektronikteknikeren

De 3 ledninger er til et Parrot Handsfree sæt - sådan et er der sikkert i din bil ?

polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"

Polobjørn der er håndfri i bilen koblet sammen via bluetooth.

 Gregeren nej jeg har ikke fundet noget på det i manualen


J.A.
Det løser vi....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis