Fuger flugter ikke

Bør jeg ikke kunne forvente at fugerne i et hjørne med vægfliser mødes - bare nogenlunde?

Bør jeg ikke kunne forvente at fugerne i et hjørne... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Makværk - det er en ommer.. hvor meget havde den murer drukket, da han lavede det??    (eller det, der kan være lige så galt.. var han pinligt ædru??    )

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Tjo.. du har ret..  

 i dette tilfælde, er det bare pinligt at være den murer, der har lavet det..  

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Hvis han er murer, så ville jeg bede ham lave det hele om inden jeg skriver en anmeldelse af ham på trustpilot. Det stykke arbejde der er simpelthen at tage røven på folk og det skal man ikke finde sig i.

Derudover er det sørgeligt at se at han absolut ingen faglig stolthed har.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Sørgeligt at se - det er bare ikke ok. Mureren har åbenbart heller ikke kunne finde ud af at skære fliser til i hjørner - så han har bare drejet flisen “lidt”   

Det skal laves om - helt sikkert. Som folk skriver - du kommer til at irritere dig grænseløst bagefter 

Annonce

Jeg er overbevist :-). Jeg får dem til at lave det om. Tak for alle indspark!

Giv gerne en Update når det er lavet om 


Mvh. Christian M
 

Hvis selv kritikken ikke er højere hos mureren kunne man godt frygte lidt for hvordan en reparation kommer til at se ud. Nu ved jeg ikke hvordan det ser ud på den anden side af vinduet eller hvad det er,  men det er ikke sikkert at det er nok at pille det ned hen over vinduet. Det er åbenbart gået så stærkt at ikke de har nået at stille en laser op og lave en reference linie hele vejen rundt. Eller i det mindste lavet en med loddestok der rammer rigtigt hele vejen rundt inden de begyndte


km

Hvad med resten ellers? Er vådrumssikring m.v. ok lavet?? (man kunne jo godt komme i tvivl, med den gang klamp her)

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Til de interesserede. 

Det er rettet til fuld tilfredshed og uden diskussion.

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis