Manglende lyd

Min HP 14BF080NO har mistet lyden.

Den siger: "Der er ikke installeret lydoutputenhed"

Jeg opdagede det den 10. oktober, og har nu set at der er foretaget en Windowsopdatering den 9. oktober. Kan det have noget med opdateringen at gøre?

Hvad gør jeg?, -HP'en er kun 3 måneder gammel.


Venlig hilsen
Knud
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Prøv at se om højttaler ikonet er forsynet med et rødt kryds, hvis der er det, så prøv at klikke på det. Du kan også stille spørgsmålet i:

HP support


fase

Når jeg holder markøren henover højttaleren skriver den "Der er ikke installeret lydoutputenhed", og hvis jeg klikker på højttaleren, starter "Registrerer problemer", som så ender med "problemet blev ikke identificeret".
Og enhedshåndtering viser som dette billede


Venlig hilsen
Knud

Der er skrevet en artikel om dit problem, måske finder du løsningen i linket herunder.

Måske løsning



fase

Du har ikke svaret på om det virker, men jeg har været ude for det samme på en helt ny Pc. Ligegyldigt hvad jeg gjorde mht. opdatering af lyddriver (som skal altid hentes hos producenten af lydchippen for at få den nyeste) lige lidt hjalp det og det viste sig da også at chippen var defekt = nyt  systemboard.


Vh.

Peter

Undskyld min manglende respons.

Jeg prøvede alle de råd jeg fik her, men intet hjalp.

Men så pludselig, efter nogle få dage, kom lyden tilbage og alt var som før. Jeg aner ikke hvordan eller hvorfor, men jeg mistænker stadig ham Microsoft for at pille i min maskine.


Venlig hilsen
Knud
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis