Udendørs gas ildsted

Hej,


Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig.


Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lave et ildsted i nogle gamle olietønder der virker på Kosan Gas flasker.


De skal stå udenfor en cafe så der er leverende flammer der skaber hyggestemning når man kigger på bygningen, nogle der har erfarring med dette og ved hvad man skal bruge?


Hej, Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig.... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Biopejs give ingen mening at bruge udendørs som eye catcher, da disse er alt for dyre og ikke velegnet til det. 


Lokal myndigheder har hellere ikke noget med sagen at gøre, da det ikke er ulovligt på nogen som helst måde at have gas ildsted kørende der kører på gasflasker som du bruger til gasgrille, men vi har løst problemet og det er blevet super lækkert setup

Det er fint med hjælp. Jeg har dog fjernet linket til hjemmesiden i Marintin's indlæg. Det var ikke relevant for tråden og...ja, virker lidt mistænkeligt.

Vi er nødt til at køre en rimelig stram linje overfor reklamer - især de skjulte. Det ødelægger hele forummet, hvis der kommer for mange reklamer forklædt som gode råd. Ofte handler det bare om at få linket vist på LDS, så søgemaskinerne ser det (SEO). Det er dog misforstået, for alle links i forummet får påført en "nofollow"-parameter, så Google ved, at de ikke skal tillægge det værdi.


Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis