Parfume fra emhætte

VLL
VLL
Postnr:
VLL VLL

Hej. Jeg er for nylig flyttet ind i et ældre tvillingrækkehus, som er blevet helt renoveret. Jeg har et skrækkeligt problem, for der kommer jævnligt parfume ind i køkkenet. Det lugter også ofte i nogle af skabene. Nogle gange når emhætten kører, kommer der parfume fra den. Huset er med aftrækshætter på taget. Det er en boligforening der ejer huset, og de vil ikke rigtig gøre noget, da det jo er svært at finde kilden. Dem der bor i huset jeg hænger sammen med er storforbrugere af parfume i vasketøj. Er der nogen der har et bud på hvad dette kan skyldes, da jeg er ved at gå i hundene over det?

nl89
nl89
Postnr: 3730
nl89 nl89

du må op loftet, og se om du deler aftrækskanal med naboen, hvilket jeg næppe tror. 

emhætten suger luft ud, og burde have et kontraspjæld monteret som lukker for modstrøms luft, derfor mystisk at den skulle sprede duft fra sig. så skulle det kun værre den suger luft fra andre rum og ind i emhætten.

kan det ikke værre en evt tidligere lejer, der haft en utæt parrafume i et køkkenskab, der har sprunget læk

VLL
VLL
Postnr:
VLL VLL

Køkkenet er totalrenoveret. Intet gammelt undtagen bag skabene. Emhætten er helt ny og jeg har haft besøg af dem der har leveret. De siger at en emhætte godt kan trække luft andre steder fra, når luften i det meget lille køkken er opbrugt. Men jeg VED at der kommer parfume fra emhætten også når den ikke kører. Jeg kontakter indpektøren nu, og håber han vil hjælpe. Det er svært at komme på loftet, men det må jeg, hvis ikke inspektøren vil hjælpe. Hvis du kommer på andet, vil jeg blive glad. 

Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Parfume
    Helbred
  2. Har du noget i skabene?
    Køb/Salg/Bytte/Foræres
  3. kopi parfume
    Over hækken
  4. Oliefyr suger ikke olie fra tank
    Fyr og opvarmning
  5. Betongulv i stald suger lufttfugt
    Lav-Hus