JABLOTRON Spørgsmål: -)

Hej : -)

Spørgsmålet til JA-114HN BUS udvidelse 4 indg. / 4 udg.

Ud fra centralen JA-106 K med 32 programmerbare udgange (PG)


Udgang

optager 4 pladser fra de PG udgange, er der så kun 28 (PG) udgangen tilbage?

Eller er tages der 4 pladser ud af de 120 Bus enheder så der ville være 116 Bus enheder tilbage?


Indgang

Hvordan ser regnestykket ud ? Hvor mange pladser bliver tage der?


hvad med selve BUS modul optager det nogen plads i sig selv?

Som jeg læser så kan der sættes to sekundær strømforsyninger på indgang /  udgang siden?


Hilsen Martin G.


Går og roder med lidt af hver : -)
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kan sætte så mange udgangsmoduler på, som du vil. 

Centralen har 32 PG udgange. Teoretisk set, så kan hver af de 32 PG udgange trække fx 10 udgange hver. Men du kan ikke lave mere end de 32 udgangstyper. 

JA114HN optager fire pladser på bussen (det er indgangene der optager pladserne. Udgange optager ikke pladser).  



Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Wezio skrev den 05-10-2018 22:15:34

Du kan sætte så mange udgangsmoduler på, som du vil. 

Centralen har 32 PG udgange. Teoretisk set, så kan hver af de 32 PG udgange trække fx 10 udgange hver. Men du kan ikke lave mere end de 32 udgangstyper. 

JA114HN optager fire pladser på bussen (det er indgangene der optager pladserne. Udgange optager ikke pladser).  


 

Tak skal du have : -)

Så man kan godt sige, hvis jeg sætter  JA114HN til centralen og ville lave 4 forskellige udgangstyper så rør der 4 pladser ud af de 32  PG udgange så der kun er 28 tilbage ? : -)

Og det var muligt at sætte to eller en ekstern strømforsyning  til modulet ?  : -) fx IHC strøm

Hilsen Martin G


Går og roder med lidt af hver : -)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis