Fugearbejde hvad skal det koste?

Jeg har monteret en dør og vindue i min garagetilbygning som jeg skal have fuget. De har alufronter så fugen skal ligges et stykke inde pga udluftningen. Jeg synes ikke fugearbejde er specielt nemt at få pænt så derfor tænkte jeg at jeg ville betale mig fra det, men hvad skal man regne med af pris (Østjylland). 500.- eller 3000.- Jeg aner simpelthen ikke hvad sådan noget ligger i?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej,

Du skal regne med et par timers arbejde samt lidt materialer - så 1000 + moms.

Men ring til en fugemand og spørg om en overslagspris.


/K

Vil også skyde på omkring de 1000, og tro mig en prof fugemand kan bare gøre det så det ser ud som om det har kostet 10.000, jeg har selv betalt mig fra det, og jeg syntes nu slev at jeg kan slippe rimeligt ved at gøre det selv men jeg kan se at jeg på ingen måder kan hamle op med en prof.... så her har det været alle pengene værd.

Jeg har fået fuget døre/vinduer til 25-30kr + moms pr lbm inkl materialer - var godt nok i Vestjylland ( og var på regning)

Jeg har selv fuget en dør i min carport. Kønt blev det ikke, men nu her 3 mdr efter ser jeg det ikke. Om andre gør? Jeg tvivler. De kigger på den skrammede dør 😁

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis