Vandskade - hvems fejl?

Hej allesammen! Helt ny her på forummet og håber at få lidt vejledning og hjælp =) Lidt om mit case, long story short...Jeg lejer en andelsboliglejlighed der foreningen bestilt et projekt at skifte alle rør i køkkenet og badeværelset.

En dag da jeg kommer hjem er hele armaturen i badeværelset sat op, alt var til synes færdigt, og vandet er tændt. Så jeg tar lige et bade. Det jeg ikke bemærker, er et lille hul i gulvet (fra de gamle rør) som går ned til vores underbo. Jeg stopper efter max 3 min, da hun kommet op til os. Det sat ikke nogle note eller andet information.

Nu har hun en regning på 27k hun vil att vi skal betale. Vi er desværre ikke dækket av forsikringen.

Jeg vil mene at det er VVS-firmaernes fejl, da de glemt slukke før vandet. Men de siger kun at det er mit fejl. Jeg er også i tvivl hvis det faktisk er en vandskade.

Jeg har selfølgelig prøvet med att snakke med VVS-firmaen og foreningen uden lykke.

Jeg vedlægger nogle billeder her.
Bild 1 - regeringen på at lave nyt loft

Blid 2- hul fra vores underbo

Hvad synes i jeg kan gør? Alle tips er velkomne.

Vh, Kristoffer

Hej allesammen! Helt ny her på forummet og håber... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Tak for i brug er tid til at hjælpe mig! =)


Jeg skrev lige til Arne Pedersen, og det var rigtigt et tastefejl. Nu står tillbudet til “kun” 7087,50kr. Så det glæder jeg mig meget til! 

Men jeg skal også prøv en sidste gang sende mejl til foreningen og VVSer med dine tips GSH. 

Tusind tak og god weekend. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også