Savklinge Troltekt?

Hej med jer :-)

Jeg skal til at skære en hel del troltekt med min dyksav...

Hvilken savklinge ville i mene giver de mest optimale snit?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg brugte bare en alm. Træ-sav klinge på min dyksav, da jeg opsatte Troldtekt-lofter sidste år. At save i Troltekt er som at skære i smør...

https://www.10-4.dk/varer/vaerktoj/savklinger/Rundsavklinger/CMT-rundsavklinge-291-5020990


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Rustkongen skrev den 03-10-2018 20:46:20

Jeg tror bare at det er ret hård ved klingen så vil gerne købe en ekstra... Og så kunne jeg jo lige så godt købe en klinge som er beregnet tildet hvis det var 👍

 Syntes ikke det var hårdt for klingen. Det er jo næsten det rene pap at save i. Min klinge har uden problemer efterfølgende savet sokler til køkken, tagkrydsfiner og meget andet   

Husk støvmaske og sav helst udendørs... Det sviner meget!


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

det er IKKE hårdt ved en klinge at save i troldtekt vil da tro at man uden problemer kunne save mindst 1000 stykker  

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis