Danfoss gulvvarme

Hej 

Jeg har købt mig et Danfoss CC system som jeg har fået at vide kan fungere sammen med mine Roth telestater og shuntregulering. MEN nu har jeg koblet det hele til og vandet til gulvvarmen cirkulere, men der lukkes ikke varmt vand ind, temperaturen frem og retur står på 20 grader konstant. 

Telestaterne 3 stk. er koblet til udgangene 1 til 3, de er registreret i panelet og de åbner og lukker også, pumpen er sat til strøm via Roth shuntregulerings boksen øverst på billedet, som også er forbundet imellem Roth boksen og Danfoss controller boksen. i Roth boksen er der en lus imellem rumtermostatens stik "pil op" og "L", samt sidder der en ledning(+) fra Roth boksen i stik "pumpe stop" og den anden (-) I "N" Rumtermostat stikket, den anden ende af den ledning går ned i Danfoss controlleren som har et ikon med et okay ikon, omringet af en cirkel med en streg i begge sider, se evt. Billede. På Roth boksen er der sat  temperatur målere fra fremdrift / og retur i også. Fremløbs telestaten som sidder ved siden af pumpen på billedet, er sat til Danfoss controller boksen i pumpe ikonet. Spørgsmål nr 1. Det jeg gerne vil høre om der er nogle som kan hjælpe mig med, er om i kan se om det skulle være forkert sat til, siden at jeg ikke kan få fremdrift telestaten til at lukke varmt vand ind ? (Jeg har forsøgt at bytte rundt på telestaterne da jeg var i tvivl om det var dem som ikke virkede, men det lader til de fungere, da de åbner og lukker.). Spørgsmål nr 2: skal fremdrift telestaten også registreres på touch panelet ? Og skal man evt. Have en Danfoss termomotor for at kunne registrere den på touch panelet.

Mvh. Martin

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

tror at dine rør er stoppet, sæt noget trykluft på.

Hej Larsen56, hvis jeg afmontere telestaten på fremdriften strømmer der varmt vand igennem systemet, så burde der vel ikke være nogle tilstopninger ? 


Mvh. Martin 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis