Swedoor med Smart Close

Remmer
Remmer
Remmer Remmer

Hejsa

Efter en omfattende vandskade er vi i gang med en større renovering af huset og udskifter alle de indvendige døre. Vi har kig på nogle massive døre fra Swedoor, vi døjer noget med at de celledøre vi har nu smækker ved mindste gennemtræk. Vi har derfor overvejet funktionen Smart Close - har nogen herinde erfaring med det?

Rasmus

perhans
perhans
Postnr: 4320
perhans perhans

Jeg har ikke nogen erfaring med Smart Close men jeg har haft Sweedore celledøre i hele mit hus og har nu skiftet et par stykker til massive døre, Advance hedder de vist, og det er en meget bedre og gedigen dør, som er noget tungere, så bare det at  den er tungere vil gøre at de vil smække mindre.

-
mfrost
mfrost
Postnr: 9400
mfrost mfrost

en celle dør er nok noget af det ringeste der er lavet af døre til dato !!!! gør som perhans og skift dem til en stabkle/massiv dør.

uldal
uldal
Postnr: 6500
uldal uldal

celledøre kommer ind lige efter persienner

Picarro
Picarro
Postnr: 2800
Picarro Picarro

Har celledør til et toilet. Det er en kæmpe fejl. Der kunne lige så godt hænge et gardin. Massive døre er klart vejen frem, også selvom de er dyrere.

Natur
Natur
Postnr: 0000
Natur Natur

Enig her.. vi har nogle fra Ikast Design Doors (tror jeg det hedder) med ekstra tætningsliste, så selvom fruen bliver sur, så larmer det ikke.. og toiletbesøg bliver i "privaten"

Viljen til at ville, giver evnen til at kunne!
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. smart hus
    Lav-Hus
  2. Smart knub måtte system?
    Fyr og opvarmning
  3. Ny smart phone, hvilken ?
    Gadgets & dimser
  4. r
    Lav-Hus
  5. SMART i Danmark
    Lav-Bil