pakninger til BM volvo 425 krabat årgang 1962

Willum
Willum
Postnr: 5853
Willum Willum

Hej  jeg har en ældre BM volvo 425 krabat , men den er utæt  ved liftarmene  og det ene baghjul , er der nogle der kender størrelsen på de 0-ringe  der skal sidde i  liften  og hvor man kan få dem ?  jeg mangler også en ny pakning til det ene baghjul  , hvor kan jeg finde sådan en . Willum

Willum
Nitter
Nitter
Postnr: 7700
Nitter Nitter

Uha, der er mange steder du her i Danmark kan købe stumper til veterantraktorer. Her har du en søgning med Google på emnet "volvo BM 425 krabat reservedele". Er der noget du ikke kan finde syntes jeg du burde prøve at kontakte en eller to af sælgerne.

https://www.google.dk/search?q=volv...42&bih=604

Pøj pøj med eftersøgningen.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Willum
Willum
Willum Willum

har prøvet at  søge i Danmark  men har ikke  fundet noget , måske nogle ligger inde med en gammel manual hvor man kan finde ordrenummer ?

Willum
kovas
kovas
Postnr: 9670
kovas kovas

Jeg hjalp en af mine venner med at skifte o-ringene på sådan en. Jeg fik dem hos den lokale traktorforhandler. Så jeg ville prøve der.

Mange hilsner Kovas,

Nu med pillefyr og 4900wp på taget.
1, år produceret  4782kwh.
Willum
Willum
Willum Willum

Hej det har jeg prøvet  , de kan  også finde  de o-ringe , der skal bruges , men de mangler et bestillingsnummer  ,  kan du måske  finde det til mig  , så vil jeg blive glad , på forhånd  tak

Willum
kovas
kovas
Postnr: 9670
kovas kovas

Hej Villum.

Nej det har jeg ingen mulighed for. Den daværende reservedelsmand vidste hvor han skulle finde størrelsen og så hentede han dem ude fra samlingen på lageret. Kan du ikke ta den gamle med hen til en maskinhandler og se om ikke han har en der ligner?

Mange hilsner Kovas,

Nu med pillefyr og 4900wp på taget.
1, år produceret  4782kwh.
Vil du være med? Log ind for at svare.