ABS til Mitsubishi Colt

Vores mekaniker siger at hele ABS'systemet skal skiftes på min kones Colt Bullit fra 1995, kørt 154.000 km.. Pris fra 7-10.000 + arbejdsløn.

Jeg undrer mig over at hele systemet kan gå på en gang. Er det ikke "bare" en boks eller lign. der måske skal skiftes.

Har andre hørt om lignende tilfælde?

Mvh. JørgenE

Mvh. JørgenE
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Aldrig og jeg vil helt sikker finde en anden mitsubishi ekspert og høre lidt her inden der bliver bestilt tid til vognen..

Venligst Njord sad

MVH Njord
Hej Anders.

Har netop sendt en mail til et af Mitsubishi værkstederne i Malmø om pris, så tak for tippet!

Mvh. JørgenE
Gad vide om de ikke er interesseret, for der er ikke kommet svar fra Sverige. Vi lever i velstands-norden.

Havde det været i Tyrkiet, Østen o.lign. ville der være kommet det ene tilbud efter det andet (dog ikke via mail tror jeg).

Men svare kunne man dog godt gøre, når en potentiel ny kunde står i kulissen.

Mvh. JørgenE
Kunne du ikke overveje at lade konen køre uden ABS (og så opskrive livsforsikringen ;-)
Nej - har aldrig hørt om det. Har til gengæld hørt om følere, der er blevet udskiftet til overkommelig pris. Prøv evt. at høre NETREP.DK - der sidder et par virkelig kompetente fyre, der uden beregning giver kvalificerede råd om alt vedr. biler.

Mvh.

Jan R.
Hm.. det er desværre mig der har den store livsforsikring - så stor så både min kone og søn har talt om, at jeg var mere værd død end levende, så jeg går aldrig yderst mod gaden, når vi en sjælden gang går tur, men lusker langs husmurenewink

Jeg vil da prøve nævnte adresse - tak!wink

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis