Klinger Fein fmm250Q uden starlock

Hej. 

Jeg har af en kammerat fået lov til at låne en Fein multimaster af lidt ældre dato, den anvender ikke starlock systemet, men starlock klinger kan anvendes(fx feins og bosch klinger) 

Jeg vil dog høre om der er nogle der har erfaringer med at anvende denne form for klinge? den har 3 ud af de 4 indhak en starlock klinge ellers har og så er de jo væsentlig billigere :) 

så kan denne klinge https://www.harald-nyborg.dk/p1142/...mm-bimetal bruges til en fein multimaster? 

Jeg kan se at klingen er samme system som dewalt anvender og de skriver deres passer med alle gængse multicuttere?


Mvh. 

Hedevang

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nå, servicemeddelse når der nu angiveligt ikke er nogen der ved det! De billige klinger fra Mitsutomo passer ganske fint på fein modellen og låses ligeså hårdt fast som originale klinger

Gammel tråd men stadigvæk relevant. Tak for info, jeg står nemlig lige og mangler. 

Husk, det gør ikke noget man laver mindre fejl i gør-det-selv projekter, det giver bare "et personligt præ" ;-)
Ja de passer fint på, men kvaliteten er langtfra så god, som Fein klinger, Bosch er for øvrigt også rigtig gode.

Jeg bruger de billige klinger hvis der er risiko for søm og beton..


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis