Hvordan sætter jeg trådløs kontakt til

Hej lds

Jeg står i den situation at jeg er flyttet i lejlighed og har installeret en lk ihc kontakt. Det virkede med en alm gløde pære.

Derefter installerede jeg en led lampe der virker med dæmpet lys, og det fungerede fint indtil imorges da jeg skruede helt op for lyset.

Nu kan min trådløse kontakt ikke fungere sammen med den kombi enhed jeg har sat i væggen.

Så jeg pillede det ud for at tjekke det, og har desværre glemt hvordan jeg havde sat ledningerne i sidst.

Og kan slet ikke få det til at fungere nu.


Mit spørgsmål er så hvilke ledninger skal i hvor?

Det skal siges at jeg har prøvet og få ledningerne i kontakten i væggen til at røre hinanden og når jeg sætter sort og hvid ledning sammen lyser min sengelampe som fungere fra en anden kontakt

Når jeg sætter sort og brun sammen lyser intet

Og når jeg sætter hvid og brun sammen lyser lampen i loftet.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ud fra din forklaring vil jeg mene at den hvide ledning er fasen og af den sorte ledning er fase videre til den afbryder der tænder sengelampen. 

Den brune er så tændledning til din loft lampe.

Derfor sætter du hvid og sort i den røde klemme på din kombi enhed og den brune i den sorte klemme.

Du må prøve at tilslutte den alm. glødepære igen, på den måde kan du finde ud af om det er kombi enheden der ikke virker eller om det er fordi kombi enheden ikke fungere med led pære.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis