Afføring

Hej alle..

Jeg er en 17 årig pige, som igennem 3-5 dage ikke har lavet afføring, og det er simpelthen fordi at min endetarm har produceret en for stor en.. hvilket resultere i, at når jeg prøver, så tror jeg aldrig at jeg har oplevet så stor en smerte før... 

Jeg går hele dagen med følelsen om at man skal på toilettet, og når jeg endelig prøver, så vil den bare ikke ud. 

Hvad kan man gøre? Jeg sidder lige nu med afførings te.. Jeg har prøvet at drikke alt muligt til afføring, jeg har endda prøvet en f****** microlax.. og det var utroligt ubehageligt.. Jeg drikker en masse vand, og jeg prøver at spise på ordentlige tidspunkter. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre.. 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Tag fat i lægen asap - det er ikke godt, at gå rundt på den måde..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

Velkommen på lds. 

Det var da et spøjst spørgsmål på en lav det selv hjemmeside. Men alvoren i det gør da at det skal tages seriøst.

Når jeg har oplevet noget lignende, så er det oftest fordi det er gået alt for hurtigt med at presse. Altså man har travl og skal lige skynde sig, og så er det den dag den er stor og hård, og anus når ikke at slappe ordentlig af. Og jeg er enig i at det gør NAS. 

Så sæt dig stille og roligt og lad tiden gå med iPhone eller bog. 

Men ellers er jeg da meget enig det må ikke vente længere. Så hvis det ikke lykkes i aften så er det til læge i morgen. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis