Hvordan får jeg råd til renovering af hus?

Gør-det-selv-Torben
Gør-det-selv-Torben

Hej

Jeg vil gerne bygge min egen terasse, men jeg har pt. ikke råd. Jeg fik denne  [link slettet] anbefalet, men jeg har aldrig brugt den før. Er der nogen herinde, der er erfaring med den?

Mange tak på forhånd

Natur
Natur
Postnr: 0000
Natur Natur

Spørg herinde i stedet for - her er mange GDS'ere, der kan råde.. men skriv dit postnummer også - så er det nemmere for de lokale at råde dig til gode tilbud i området..
Og skriv så meget om det du drømmer om at lave, så du kan få de bedste råd :-)

Viljen til at ville, giver evnen til at kunne!
HenrikC.
HenrikC.
Postnr: 4000
HenrikC. HenrikC.
Natur skrev den 14-09-2018 18:56:45

Spørg herinde i stedet for - her er mange GDS'ere, der kan råde.. men skriv dit postnummer også - så er det nemmere for de lokale at råde dig til gode tilbud i området..
Og skriv så meget om det du drømmer om at lave, så du kan få de bedste råd :-)

Hej Natur.

Måske bor han også i postnummer 0000, lige som dig.   

speddy
speddy
Postnr: 7430
speddy speddy

Nu har jeg ikke trykket på dit link, men det er givetvis nogen der vil lede dig i økonomisk uføre, hvis de sådan pludselig kan give dig råd.

De bedste råd er: Spar op - tag lidt af gangen - søg vejledning til at lave det selv herinde.

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

Natur
Natur
Postnr: 0000
Natur Natur

@HenrikC - jeg har ikke brug for noget, der er relateret til mit postnummer..   

Viljen til at ville, giver evnen til at kunne!
askholme
askholme
Postnr: 2860
askholme askholme

Det her opslag virker mest som sådan et reklametrick. Formålet er formentlig at google finder linket og giver samlino en bedre placering 

Ask
efry
efry
Postnr: 2730
efry efry

Spørgsmålet er tvetydigt!

Menes der råd som "økonomisk råd", eller er det råd som i teknisk rådgivning?

uldal
uldal
Postnr: 6500
uldal uldal

Ud i den blå luft at spørge! Er det en flise eller træterrasse. Hvor stor??

Det ligner et trckspørgsmål

AllanE
AllanE
Postnr: 2640
AllanE AllanE

Gør-det-selv-torben: Du bør nok svare i tråden igen, hvis dit spørgsmål skal tages alvorligt. Ellers ligner det endnu et tilfælde af spam for at høste links (derfor fjerner jeg linket i dit indlæg nu).

Mvh. AllanE
Gør-det-selv-T
Gør-det-selv-T
Postnr:

Hej AllanE,

Jeg kunne ikke logge ind på min bruger, så jeg har netop lavet en ny

Jeg bor i 2300, og jeg skal lave en træterasse ud til min baghave. Selve arbejdet har jeg nogenlunde styr på, da min svoger har gjort det før, og han har lovet at hjælpe mig

Det var nu mere et økonomisk spørgsmål, da jeg ikke har alvorligt mange penge at gøre godt med for tiden, og derfor er jeg villig til at tage lån, hvis renten er lav nok. Derfor blev jeg anbefalet denne side af en ven, da jeg snakkede med ham om det. (Du må endelig slette linket, hvis det ikke følger jeres retningslinjer, AllanE).

Så derfor er det altså ikke et reklametrick, Askholme , men blot et spørgsmål.

Vejret bliver dog værre og værre, så spørsgmålet er, om jeg skal vente til næste år? Hvad siger du, uldal?

Jeg håber, I kan besvare mine spørsgmål  Mange tak på forhånd!

uldal
uldal
Postnr: 6500
uldal uldal

Vent og ønsk dig penge eller materialer i julegave - der kommer altid et tilbud igen!

Gør-det-selv-T
Gør-det-selv-T
Postnr:

Tak for godt råd, uldal! Tror også, jeg venter til næste år - forhåbentlig er min pengesituation også bedre på det tidspunkt

ev elmand
ev elmand
Postnr: 7480
ev elmand ev elmand

Man kan få ret billige lån i kreditforening men det hører jo hjemme ved en inverstering der er meget højere. Ellers er det banklån som man skal gå efter. 

Hvis man er nødsaget til at tage de noget dyrere lån, så mener jeg faktisk man skal lade det blive ved ønsket. 

Men ellers koster en træ terrasse jo ikke alverden hvis man kører i almindelig trykimpr. træ. Så læg en 1/2 tusse til side hver måned indtil der er nok.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
Vil du være med? Log ind for at svare.